Tájékoztatjuk Önöket, hogy a jelenlegi közegészségügyi helyzet következtében 2021. március 8-tól életbe lépő kormányzati intézkedésekre tekintettel 2021. március 8-tól március 22-ig a Nyársapáti Közös Önkormányzati Hivatalban a személyes ügyfélfogadás szünetel, az ügyfelekkel való kapcsolattartás kizárólag elektronikus úton, valamint telefonon történik.
Hétfőtől-csütörtökig: 8.00 – 12.00 és 13.00 – 16.00 óra között,
pénteken: 8.00 – 12.00 óra között.
Az Önkormányzati Hivatal valamennyi ügyintézője az alábbi telefonszámokon, e-mail címeken érhető el:
Kis Miklós – polgármester (06-30)330-4828; polgarmester@nyarsapat.hu
Dr. Bicskei Krisztina – jegyző (06-70) 430-4580; jegyzo@nyarsapat.hu
Dombovári-Godó Zsuzsanna – igazgatás 06-53 389-111/114; (06-70) 430-4566; hivatal@nyarsapat.hu
Paul Csilla – pénzügy 06-53 389-111/17; (06-70) 430-4562 penzugy@nyarsapat.hu
Pécsi-Dézsi Csilla – adóügyek 06-53 389-111/20; (06-30) 340-3385 ado@nyarsapat.hu
Pólyáné Cseh Judit – pénztár 06-53 389-111/17; (06-30) 433-9918 szamvitel@nyarsapat.hu
Regdon Jánosné – anyakönyvvezető, szociális ügyek 06-53 389-111/14, (06-30) 340-3327; regdonne@nyarsapathivatal.t-online.hu
Bicskei Krisztina
jegyző